Для будинку
Для бізнесу

Електромонтери і контролери: як відрізнити справжнього фахівця від шахрая?

Як не стати жертвою обману, захистити себе від неприємностей та розпізнати справжніх співробітників оператора системи розподілу Дніпропетровської області – рекомендації від ДТЕК Дніпровські електромережі.

На жаль, іноді виникають ситуації, коли під виглядом співробітників комунальних служб в будинку і квартири жителів намагаються проникнути шахраї. Щоб убезпечити себе і своє майно, попередити виникнення подібних випадків, потрібно розуміти, як дізнатися співробітника ДТЕК Дніпровські електромережі.

Існує тільки дві категорії співробітників компанії ДТЕК Дніпровські електромережі, які можуть приходити в будинки і квартири клієнтів. Це контролери та електромонтери.

  1. Контролери – це співробітники, які з певною періодичністю фіксують показання лічильників клієнтів. Ці фахівці не зобов’язані носити спецодяг компанії ДТЕК Дніпровські електромережі. Але повинні обов’язково при собі мати посвідчення співробітника ДТЕК Дніпровські електромережі. Воно містить: логотип компанії, номер, ПІБ, фотографію співробітника, його посаду, друк і термін дії посвідчення.

Якщо такого посвідчення немає, то клієнт має всі підстави не допускати цю людину в власне житло. Коли з документами все в порядку, то клієнт відповідно c законодавством зобов’язаний надати контролеру доступ до лічильника.

  1. Електромонтери , які займаються підключеннями (відключеннями), заміною лічильників і наданням інших послуг, пов’язаних з розподілом електроенергії. Такі фахівці повинні бути в спецодязі (куртка) з логотипом ДТЕК Дніпровські електромережі. Також вони повинні при собі мати посвідчення співробітника ДТЕК Дніпровські електромережі, яке містить: логотип компанії, номер, ПІБ, фотографію співробітника, його посаду, друк і термін дії посвідчення.

Якщо такого посвідчення немає, то клієнт має всі підстави не допускати цю людину в свій будинок.

Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно перед вами представник енергокомпанії, то необхідно звернутися в поліцію.