Для будинку
Для бізнесу

Зручний сервіс: «наскрізне» обслуговування – без прив’язки до прописки

Сервіс нової якості. Центри обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Дніпровські електромережі запрацювали за «наскрізним» принципом: без прив’язки до юридичною адресою та місця прописки. Клієнт витрачає менше сил і часу на пошук «свого» відділення. А може звернутися в найближчий Центр обслуговування – в якому б місті і районі той не знаходився.  

«Наше садове товариство знаходиться в передмісті Дніпра – Підгородному. А з питаннями електропостачання доводилося їздити аж до Кривого Рогу – за 160 кілометрів. Що було, звичайно ж, вкрай незручно і затратно як по грошах, так і за часом. Тепер звертаємося – де кому ближче і зручніше. І це значно полегшує наше спілкування з енергокомпанією» , – каже житель Дніпра Олексій Пономарчук .

У ЦОКах ДТЕК Дніпровські електромережі можна вирішити будь-які питання, пов’язані з діяльністю оператора системи розподілу*. Фахівці компанії візьмуть документи на укладення та внесення змін до договору на розподіл електроенергії, допоможуть з технічним приєднанням до мереж і переходом на електроопалення. А ще – вирішити всі питання, пов’язані з якістю електропостачання, установкою і роботою приладів обліку.

Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування. Тепер жителі області можуть звертатися в будь-який зручний для них ЦОК. Незалежно від того – побутовий чи юридичний клієнт, і в якій точці Дніпропетровської області відкрито його особовий рахунок. У будь-якому Центрі обслуговування візьмуть ваше звернення і з радістю допоможуть “, – зазначила керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі Олена Лабога.

* З 1 січня 2019 відповідно до Закону «Про ринок електричної енергії» послуги з розподілу та постачання електроенергії клієнтам надають різні компанії. З даного моменту всі питання, пов’язані зі споживанням і розрахунками за електроенергію, слід адресувати постачальнику .