Інформаційно-консультаційний центр
Інформаційно-консультаційний центр
Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) відповідає за підвищення якості наших послуг і розв'язання складних питань наших клієнтів. ІКЦ обслуговує фізичних та юридичних осіб – населення, підприємців, компанії.
Звертатися до ІКЦ варто в разі, коли виникло спірне питання або конфліктна ситуація, яку неможливо розв'язати в центрі обслуговування клієнтів. Консультації та інформація надаються безоплатно.
-
Основні функції ІКЦ
- надання інформації та консультацій клієнтам під час розв'язання різних питань щодо електроспоживання
- робота з письмовими зверненнями клієнтів – інформаційними запитами, пропозиціями, скаргами
- розгляд на комісії ІКЦ проєктів відповідей щодо спірних питань між компанією і клієнтами
-
Особистий прийом клієнтів у ІКЦ
Якщо фахівці центру обслуговування клієнтів не змогли розв'язати питання або клієнт не згоден з рішенням, він може звернутися до фахівців ІКЦ. Приймають клієнтів за попереднім записом за телефоном.
-
Засідання комісії ІКЦ
За потреби спірні питання між ДТЕК Дніпровські электромережі та клієнтами розглядають на комісії ІКЦ. До складу комісії входять керівник ІКЦ, представники територіальних підрозділів НКРЕКП у Дніпропетровській області та інспекції Держенергонагляду.
Комісія ІКЦ ретельно перевіряє й аналізує факти та приймає конкретні рішення відповідно до вимог нормативно-технічних документів і чинного законодавства України.
Контакти
e-mail: dnem@dtek.com